Следвайте "Буднаера" в Телеграм
Мрежата за Евровизия 2018: Песента на Израел внушава образа на новия безнационален, безидентичен, объркан и развратен европеец. И той да бъде наложен като новия гражданин на света...
25-годишната Нета Барзилай от Израел триумфира на тазгодишното издание на Евровизия с песен, който разчупи традициите откъм визия и звучене.
Песента "Toy" (в превод "Играчка") е определяна в музикално отношение като вдъхновена от кей-попа технокомпозиция.
Нета я представи с прическа в японски стил и с одежди, напомнящи на японското кимоно.
Песента, съдържаща закачливи елементи на кудкудякане, обаче носи и послание за силата на различните и е вдъхновена от феминисткото движение "Аз също".
Въпреки че бе сочена за фаворит от букмейкърите, победата на Нета предизвика бурни реакции в социалната мрежа.
Зрители от цял свят определят "Toy" като прекалено екстравагантна песен за подобен конкурс с традиции.
Любопитното е, че преди седмица Салвадор Собрал, който спечели миналата година Евровизия с баладата "Amar pelos dois", също разкритикува песента на Нета и я определи като "ужасна музика". Той каза, че конкурсът трябва да е за музика, а не за зрелищен спектакъл.
Ето и някои от коментарите на потребители на мрежата:
Журналистът Мартин Карбовски цитира думи на Алия Ошо, които явно се препокриват с неговото мнение за песента:
Не за първа година в конкурсите на "Евровизия" печелят песни на отявленото декадентство, безвкусица, липса на национална идентичност.
Целта е да се внуши образа на новия безнационален, безидентичен, объркан и развратен европеец.
И той да бъде наложен като новия гражданин на света, безропотна пионка и слуга на Новия световен ред на властващия банкерски капитал.
А че Европа е отдавна в ръцете на ционисткия банкерски и лихварски капитал, в това у никого вече не остана съмнение.
Виктор Кардон добавя: След Кончита Вурст вече нищо не може да ме изненада на Евровизия.
Това подобие на конкурс доказа, че значение има всичко друго - екстравагантно, скандално, неестествено, крайно, ненормално, извратено, но не и музикалните качества на изпълненията.
Моделът Нора Керанова пък формулира 3 комични стъпки за успех на базата на ЕВровизия:
1. Бъди дебела;
2. Изпълни песен, пропита с омраза към мъжете, в духа на така полулярните в последно време феминацистки простотии;
3. Спечели Евровизия.
Гаранция за успех.
Потребителят на мрежата Мария Цанева добавя: Признавам я за победителка ...щом пуснах песента всички кучета скочиха да лаят и слухтят
К'вото и да си говорим, Евровизия си е гейополитика, смята модният експерт Филип Стоянов.
Потребителят Добромир Банев обобщава отзивите на всички зрители в едно изречение: Изводът след Евровизия: животът ни е телевизия!
И все пак... независимо от ироничните коментари и забавни подмятания за визията на изпълнителката от Израел, явно гласуващите са били на друго мнение, тъй като Нета се наложи именно благодарение на зрителския вот. Или пък екстравагантността и провокацията са направили търсеното впечатление...
Източник: Епицентър
Източник: http://www.gudelnews.com/2018/05/2018.html
Следвайте "Буднаера" в Телеграм
Ако този материал Ви харесва, помогнете ни да го популяризираме. Благодарим Ви!