Следвайте "Буднаера" в Телеграм

Как призракът на комунизма управлява нашия свят: Глава 7 – Унищожаване на семейството – Резултати от феминисткото движение: разбити семейства, израждане на отношенията, объркани роли на двата пола

I. Установена от Бог традиционна форма на семейството

II. Комунизмът си поставя за цел да премахне семейството като институция

III. Комунизмът насърчава разпуснатостта

IV. Практиката за обмен на съпруги при комунистическите режими

V. Как комунизмът разрушава семейната институция на Запад

V. 2. Насърчаването на феминизма довежда до изоставяне на традиционното семейство
V. 2.1. Комунистическата идеология, стояща зад феминисткото движение

2.2. Резултати от феминисткото движение: разбити семейства, израждане на отношенията, объркани роли на двата пола

Сега феминизмът преобладава във всички аспекти на живота. Според проучване на Харвардския университет от 2016 г., около 59% от жените изразяват подкрепа към феминистките възгледи.

Едно от основните твърдения на съвременния феминизъм е, че освен физиологичните различия в репродуктивните органи при мъжете и жените, между тях няма други физиологични и психологични различия. Според тях разликата в поведението и мисленето на мъжете и жените идва изцяло от социалните и културни условия. Следвайки тази логика, мъжете и жените трябва да бъдат абсолютно равни във всички аспекти на живота и във всички сфери на обществото. И всякакви прояви на неравенство между мъжете и жените са резултат от факта, че културата и обществото са репресивни и сексистични (дискриминация на човек съгласно половата принадлежност - бел. прев.).

Така например, броят на мъжете ръководители на големи компании, учени в елитни университети и висши държавни служители е пропорционално далеч по-голям от броя на жените на подобни длъжности. Много феминистки смятат, че това е причинено от сексизъм. Въпреки че в действителност може да има справедливо сравнение между половете, ако вземем фактори като способности, прекарано време в работа, отношение към работата и т.н. Например, работата на високи позиции често изисква извънреден труд с висока интензивност, жертва на почивни дни и вечери, неочаквани спешни срещи, чести командировки и т.н.

Раждането на дете по правило прекъсва кариерата на жената и жените са склонни да отделят повече време на семейството и децата, отколкото на работата си. Освен това хората на високи позиции обикновено имат твърд и силен характер, докато жените са склонни да бъдат по-меки и съобразителни. Това са основните причини жените да заемат такъв малък процент длъжности на високи нива [24].

Феминистките обаче смятат, че тенденцията на жените да бъдат меки и ориентирани към семейството им се налага от сексисткото общество. Според феминизма тези различия трябва да бъдат коригирани от държавните социални служби, които да се грижат за децата и останалите отговорности.

Съвременният феминизъм не приема никакви обяснения за „неравенство“ между мъжете и жените, основаващо се на съществуването на естествени физиологични и психологични различия между мъжа и жената. Цялата вина се хвърля върху социалните условия и традиционния морал.

През 2005 г. Лорънс Самърс, президент на Харвардския университет, говори на научна конференция за това, защо жените са по-малко склонни да преподават наука и математика в най-добрите университети. Самърс предполага, че мъжете и жените просто по природа имат различни таланти в развитието на науката и математиката. Въпреки факта, че Самърс подкрепя изявленията си с резултати от научни изследвания, той става обект на атаки от феминистката организация NOW, която го обвинява в сексизъм и поисква уволнението му. Самърс е остро критикуван от медиите и е принуден публично да се извини за своите изказвания. След това той отделя 50 милиона долара за разнообразяване на преподавателския му колектив в Харвардски университет.

През 1980 г. сп. Science публикува резултати от проучване, което показва, че способността да се учи математика при момчета и момичета в средните училища варира значително. Оказва се, че момчетата в тази област са по-добри от момичетата [25]. 

Следващо проучване, което сравнява стандартните тестове по математика за приемане във висши учебни заведения показва, че четири пъти повече мъже стигат над 600 точки сравнено с жените. Тази разлика е още по-голяма след 700 точки, където мъжете са 13 пъти повече от жените [26].

През 2000 г. същият изследователски екип провежда друго проучване и установява, че както мъжете, така и жените, които демонстрират изключителни математически умения на приемните изпити в университета, обикновено са в състояние да спечелят степени в области, свързани с науката и математиката, и са доволни от своя успех [27]. Тоест, аргументите на Лорънс Самърс биват потвърдени с изследвания.

Някои доклади отбелязват, че натискът върху Самърс след конференцията през 2005 г. е подобен на политиките за превъзпитание, използвани от комунистическите режими за преследване на дисиденти. Въпреки че причините за неравенство все още не са ясно дефинирани, насърчаването на „разнообразието“ вече е започнало, т.е. започват да бъдат приемани все повече жени като преподаватели по математика и научни дисциплини.

Лесно е да се види връзката между феминизма и социализма. Алексис де Токвил, френски дипломат и политолог от 19 век, казва: „Демокрацията и социализмът нямат нищо общо, освен една дума: равенство. Единствената разлика е, че демокрацията се стреми към равенство в свободата, а социализмът се стреми към равенство в ограниченията и робството.“ От това лесно се вижда, че зад феминизма се крие социализъм [28].

Трябва да се подчертае, че от това не може да се заключи за интелектуалното или някакво друго превъзходство на мъжете над жените. Талантът на мъжете и жените се проявява в различни аспекти. Умишлените опити за премахване на разликите между половете противоречат на здравия разум и не позволяват на мъжете и жените да реализират своя потенциал.

Въпреки че психологическите и интелектуални различия между мъжете и жените може да не бъдат очевидни веднага, отричането от феминизма на физическите и репродуктивни разлики между двата пола е просто един очевиден абсурд. В традиционните възгледи на хората на Запад и Изток мъжете са защитници. Така например винаги се е смятало за нормално мъжете да работят като пожарникари. Феминистките обаче твърдят, че съществува абсолютно равенство между мъжете и жените, като изискват жените да изпълняват традиционно мъжки задължения. Резултатите от това може да се окажат много неочаквани.

През 2005 г. пожарната служба в Ню Йорк не позволява на жена да стане пожарникар, без да премине тестовете за физическа годност. Тези тестове обикновено включват участие в състезания, по време на които участниците носят кислороден цилиндър и друго оборудване с тегло около 20 килограма. Други пожарникари изразяват опасения, че колегите им, които не могат да спазват установените стандарти, неизбежно ще създадат трудности за останалата част от екипа и опасни ситуации в случай на пожар. Въпреки това в крайна сметка пожарната все пак решава да вземе тази жена на работа. Те обясняват това свое решение с нежеланието да бъдат съдени от феминистките групи. [29]

Феминистките групи отдавна обвиняват пожарната служба в Ню Йорк, че има завишени физически стандарти, които не позволяват на повечето по-крехки жени да станат пожарникари. Пожарната служба в Чикаго също се сблъсква с подобни твърдения и е принудена да понижи стандартите, за да увеличи броя на жените пожарникари.

В Австралия много градски пожарни служби въвеждат квоти за пол. За всеки нает мъж трябва да се наеме и една жена. За да се изпълни това изискване, са установени различни физически стандарти за мъже и жени, въпреки факта, че са предназначени за една и съща опасна работа с висок риск и нервно напрежение.

В резултат на това тези квоти стават причина за противоречия между мъжете и жените пожарникари. Жените се оплакват, че колегите им от мъжки пол ги обвиняват в некомпетентност и липса на подходяща квалификация. Феминистките групировки веднага наричат това "обида" и "психологически натиск" [30]. Тази ситуация дава още една възможност на феминистките в борбата им за равенство.

Тези на пръв поглед абсурдни действия на феминизма представляват умишлена стъпка в плановете на злия дух на комунизма. Целта му е да оспори т. нар. патриархат, тоест традиционното общество, и да унищожи традиционното семейство. Това е подобно на начина, по който класовата борба се използва за подкопаване на капиталистическата система.

В традиционната култура се подразбира от само себе си, че мъжете трябва да са смели, а жените - женствени. Мъжът е отговорен за семейството и обществото, защитавайки жените и децата - това е патриархална структура, която феминизмът отрича на базата на това, че предоставя несправедливи предимства на мъжете и ограничава жените. Във феминизма няма място за традиционния дух на рицарство или джентълменско поведение. Във феминисткия свят мъжете, които са били на борда на „Титаник“, не биха отстъпили своето място в спасителните лодки на жените, така че те да имат по-голям шанс за спасение.

Кръстоносният поход на феминизма срещу патриархата навлиза и в областта на образованието. През 1975 г. съдът в Пенсилвания се произнася по дело срещу Междууниверситетската федерация по спорт в Пенсилвания, като изисква училищата да включат студенти от мъжки и женски пол в спортовете, включително борбата и американския футбол. Момичетата не са били освободени от тези дейности въз основа на техния пол [31].

В своята книга от 2013 г., озаглавена „Войната срещу момчетата: как феминизмът осакатява младите мъже“, американският учен Кристина Хоф Сомърс заявява, че мъжествеността е атакувана. Тя дава пример с Висшия колеж по авиация в Куинс (Ню Йорк), който приема основно студенти от семейства с ниски доходи. Този колеж учи студентите по най-високи стандарти и е едно от най-добрите училища в Америка, според US News и World Report. Той е специализиран в изграждането на ръчно изработени електрически и механични самолети. Не е изненадващо, че по-голямата част от студентите са момчета. И макар, че там студентките са много по-малко от студентите, те също се представят отлично академично и печелят уважението на менторите и инструкторите.

Но дори този Висш авиационен колеж попада под критиките и заплахите на  феминистки организации, които заплашват да го съдят, като настояват повече момичета да бъдат приети в него [32].

Произнасяйки реч в Белия дом през 2010 г., основателката на “Националния център за правата на жените” специално използва примера за този Висш колеж по авиация като случай на „дискриминация, основана на пола“. Тя казва: "Няма да легнем на лаврите си, докато не постигнем абсолютно равенство."

За феминистките отглеждането на смели момчета представлява заплаха за тяхната независимост и свобода, а насърчаването на момичетата да бъдат нежни, грижовни и ориентирани към семейството не е нищо повече от потисничество и неравенство между двата пола.

Агресивното отричане от съвременните феминистки на различията, присъщи на мъжете и жените, тласка обществото към едно бъдеще без различия между половете. Това е особено пагубно за децата и младите хора, които все още се формират и сред които, както се очаква, ще има повече хомосексуалисти, бисексуалисти и транссексуалисти.

Всичко това вече се случва в някои европейски страни, където все повече деца съобщават, че чувстват, че са родени в неправилното тяло. През 2009 г. базираната в Лондон “Служба за развитие на джендър идентичност” (GIDS) получава 97 молби за определяне на пола. Към 2017 г. GIDS започва да получава над 2500 такива мобли годишно [33].

Разбира се, така се проявяват гените на комунизма, намиращи се във феминизма. Опитвайки се да постигне целта си, феминизмът използва всякакви средства, за да унищожи представите на хората за традиционния семеен морал и в крайна сметка да доведе до разпада на семейството.

В традиционната култура се смята, че раждането на деца и грижата за тях е свещено задължение на жената, което Бог (Небето) й е възложил. В летописите на Изтока и Запада се казва, че всеки голям герой е бил възпитан от велика майка. Феминизмът нарича това патриархат, който потиска жените, заявявайки, че отговорността на жената за отглеждането на децата е „безкрайна, скучна, монотонна и неблагодарна“.

Според резултати от изследвания, повечето от най-известните активисти на феминисткото движение са жени, които имат неуспешен брак или никога не са били омъжени, или ако са били омъжени, не са имали деца. Следователно, разбира се, за тях е невъзможно да разберат, че нормалната жена приема брака и семейството като важна част от живота си, и че отглеждайки децата си, тя чувства естествено майчинско удовлетворение.

Феминизмът отваря вратите към различни хаотични понятия. Например има такива, които твърдят, че “личните работи имат политическо значение“. Те гледат на семейния конфликт като на война на половете. Някои смятат мъжете за паразити, поробили съзнанието и тялото на жените. Други виждат децата като пречка за жените, които се стремят да достигнат пълния си потенциал и твърдят, че корените на потисничеството се намират в семейната структура.

Съвременният феминизъм открито заявява своята цел да унищожи традиционното разбиране за семейството. Типични са изявления на лидери на феминисткото движение, като: „Предпоставка за освобождаването на жените е да се сложи край на брачната система“ [34], „Когато направите избор, който да служи на семейството и планувате да станете домакиня, вие правите избор, който не трябва да съществува“ [35], „Не можем да премахнем неравенството между мъжете и жените, докато не унищожим понятието за брак“ [36].

С помощта на "освобождението" феминисткото движение се опитва да реши социалните проблеми, възникнали в резултат на упадъка на морала. Това води до израждане на представите на хората и засилва още повече моралния разпад на човечеството.

Силвия Ан Хюлет, американска икономистка и специалист по джендър въпросите отбеляза, че съвременният феминизъм е основният фактор, водещ до увеличаване на броя на самотните майки, като в същото време утвърждава идеята, че разводът не е грешка, което от своя страна позволява на мъжете да бягат от отговорност. Парадоксалното тук е, че атаките на феминизма срещу съществуващата семейна структура всъщност унищожават спасителното пристанище, осигуряващо щастие и безопасност на повечето жени [37].

Противно на позицията на феминизма, лесният развод не даде на жените свободата, за която мечтаят. Според проучвания 27% от разведените жени живеят под прага на бедността, като този процент е три пъти по-висок, отколкото при разведените мъже [38]. 

Това не е изненадващо, тъй като злият дух на комунизма изобщо няма намерение да се грижи за правата на жените. За него феминизмът е просто инструмент за унищожаване на семейството и на нормалните човешки взаимоотношения.

/Следва: V. 2.2. Унищожаване на семейната структура чрез хомосексуалност/

-------------------

[1] W. Bradford Wilcox, “The Evolution of Divorce,” National Affairs, Number 35, Spring 2018. https://www.nationalaffairs.com/publications/detail/the-evolution-of-divorce.

[2] “Beyond Same-Sex Marriage: A New Strategic Vision for All Our Families and Relationships,” Studies in Gender and Sexuality, 9:2 (July 1, 2006): 161-171. DOI:10.1080/15240650801935198.

[3] Victoria Cavaliere, “Rhode Island school district bans father-daughter, mother-son events,” http://www.nydailynews.com/news/national/rhode-island-school-district-bans-father-daughter-mother-son-events-article-1.1162289#nt=byline.

[4] [德]恩格斯著,谷风出版社编辑部译:《家庭,私有制和国家的起源》(台北:谷风出版社,1989年)。

[5] Robert Owen, “Oration Containing a Declaration of Mental Independence,” Public Hall, New Harmony, Indiana (July, 4, 1826), http://www.indiana.edu/~kdhist/H105-documents-web/week11/Owen1826.html.

[6], [7], [8], [9], [10] Александр Мельниченко, Великая октябрьская сексуальная революция: http://ruskline.ru/opp/2017/avgust/21/velikaya_oktyabrskaya_seksualnaya_revolyuciya/

[11] Наталья Короткая, «Эрос революции: Комсомолка, не будь мещанкой – помоги мужчине снять напряжение!» https://lady.tut.by/news/sex/319720.html?crnd=68249.

[12] Paul Kengor, Takedown: From Communists to Progressives, How the Left Has Sabotaged Family and Marriage (WND Books, 2015), 54.

[13] Александр Мельниченко, Великая октябрьская сексуальная революция: http://ruskline.ru/opp/2017/avgust/21/velikaya_oktyabrskaya_seksualnaya_revolyuciya/

[14] 夏侯:〈共产主义的淫乱基因──性解放〉,大纪元新闻网,http://www.epochtimes.com/gb/17/4/9/n9018949.htm。

[15] 黄文治:〈“娜拉走后怎样”:妇女解放、婚姻自由及阶级革命──以鄂豫皖苏区为中心的历史考察(1922~1932)〉《开放时代》,2013年第4期。

[16] 杨宁:〈八路军为何大量购买治花柳病的药品?〉,大纪元新闻网,http://www.epochtimes.com/gb/18/1/18/n10069025.htm。

[17] 揭露金赛报告学术造假的众多学者中,比较突出的是莱斯曼博士的研究(Judith A. Reisman, Ph.D., Edward W. Eichel, Kinsey, Sex and Fraud: The Indoctrination of a People (Lafayette, Louisiana: Lochinvar-Huntington House, 1990)。知名医学期刊《柳叶刀》评价其工作说:“朱蒂‧莱斯曼博士和她的同事摧毁了两个金赛报告的基础。”( “Dr. Judith A. Reisman and her colleagues demolish the foundations of the two (Kinsey) reports.”)(“Really, Dr Kinsey?”, The Lancet, Vol. 337 (March 2, 1991): 547)

[18] Finer LB, “Trends in Premarital Sex in the United States, 1954–2003,” Public Health Reports 122(1) (2007): 73-78.

[19] Nicholas H. Wolfinger, “Counterintuitive Trends in the Link Between Premarital Sex and Marital Stability,” Institute for Family Studies, https://ifstudies.org/blog/counterintuitive-trends-in-the-link-between-premarital-sex-and-marital-stability.

[20] Betty Friedan, The Feminine Mystique (New York: W.W. Norton & Company, 1963).

[21] 比如,从1946 到1952年,弗里丹担任激进的联合电器广播和机械工会专业记者。历史学家罗纳德‧莎茨(Ronald Schatz)指该工会是美国共产党领导的最大组织( “the largest Communist-lead institution of any kind in the United States”)。见Daniel Horowitz, Betty Friedan and the Making of The Feminine Mystique: The American Left, the Cold War, and Modern Feminism (Amherst, Massachusetts: University of Massachusetts Press, 2000), 133. 1942-43年,弗里丹是共青团员 (同上,93)。弗里丹第一次申请加入共产党是她在伯克利加大期间,见她的自传:Betty Friedan, Life So Far: A Memoir (Simon & Schuster, 2000), 57-58。弗里丹第二次申请加入共产党是1944年,见Daniel Horowitz, Betty Friedan and the Making of The Feminine Mystique: The American Left, the Cold War, and Modern Feminism 93。函妮斯称弗里丹大学时代就成为马克思主义信徒,见Judith Hennesee, Betty Friedan: Her Life (Harmondsworth: Penguin, 1999), 26. 更多关于弗里丹的共产主义背景介绍,请参考:David Horowitz, “Betty Friedan’s Secret Communist Past,” Salon Magazine January 1999, http://www.writing.upenn.edu/~afilreis/50s/friedan-per-horowitz.html ;以及Joanne Boucher, “Betty Friedan and the Radical Past of Liberal Feminism,” New Politics, vol. 9, no. 3, http://nova.wpunj.edu/newpolitics/issue35/boucher35.htm#n32.

[22] Kate Weigand, Red Feminism: American Communism and the Making of Women’s Liberation (Baltimore, Maryland: Johns Hopkins University Press, 2002).

[23] Simone de Beauvoir, The Second Sex, trans. Constance Borde, Sheila Malovany-Chevallier (New York: Vintage Books, 2011).

[24] “Jordan Peterson Debate on the Gender Pay Gap, Campus Protests and Postmodernism,” Channel 4 News, January 16, 2018, https://www.youtube.com/watch?v=aMcjxSThD54&t=781s.

[25] C. P. Benbow and J. C. Stanley, “Sex Differences in Mathematical Ability: Fact or Artifact?” Science, 210 (1980):1262–1264.

[26] Benbow, C., “Sex Differences in Ability in Intellectually Talented Preadolescents: Their Nature, Effects, and Possible Causes,” Behavioral and Brain Sciences 11(2) (1988): 169-183.

[27] Camilla Persson Benbow et. al., “Sex Differences in Mathematical Reasoning Ability at Age 13: Their Status 20 Years Later,” Psychological Science 11(6) (2000): 474-480.

[28] Friedrich Hayek, The Road to Serfdom (Chicago: University of Chicago Press, 1994).

[29] Susan Edelman, “Woman to become NY firefighter despite failing crucial fitness test,” New York Post, May 3, 2015, https://nypost.com/2015/05/03/woman-to-become-ny-firefighter-despite-failing-crucial-fitness-test/.

[30] Una Butorac, “These Female Firefighters Don’t Want a Gender Quota System,” The Special Broadcasting Service, May 24, 2017, https://www.sbs.com.au/news/the-feed/these-female-firefighters-don-t-want-a-gender-quota-system.

[31] Commonwealth v. PA Interscholastic Athletic Association (1975).

[32] Christina Hoff Sommers, The War Against Boys: How Misguided Feminism Is Harming Our Young Men (New York: Simon & Schuster, 2000).

[33] Simon Osbone, “Angry Parents Blame New NHS Guidelines for Rise in Children Seeking Sex Changes,” The Daily and Sunday Express, October 30, 2017, https://www.express.co.uk/news/uk/873072/Teenage-gender-realignment-schoolchildren-sex-change-nhs-tavistock-clinic-camhs.

[34] “The Declaration of Feminism,” November 1971.

[35] Vivian Gornick, as quoted in The Daily Illini (April 25, 1981).

[36] Robin Morgan, Sisterhood Is Powerful: An Anthology of Writings from the Women’s Liberation Movement (New York: Vintage, 1970), 537.

[37] Sylvia Ann Hewlett, A Lesser Life: The Myth of Women’s Liberation in America (William Morrow & Company, 1986).

[38] Darlena Cunha, “The Divorce Gap,” The Atlantic, https://www.theatlantic.com/business/archive/2016/04/the-divorce-gap/480333/.

[39] Hilary White, “The Mother of the Homosexual Movement – Evelyn Hooker PhD,” The Life Site News, July 16, 2007, https://www.lifesitenews.com/news/the-mother-of-the-homosexual-movement-evelyn-hooker-phd.

[40], [41] Robert L. Kinney, III, “Homosexuality and Scientific Evidence: On Suspect Anecdotes, Antiquated Data, and Broad Generalizations,” Linacre Quarterly 82(4) (2015): 364–390.

[42] Cameron, P., Playfair, W. L., & Wellum, S., “The Longevity of Homosexuals: Before and after the AIDS Epidemic,” Omega 29 (1994): 249-272.

[43] Cameron, P., Cameron, K., Playfair, W.L., “Does Homosexual Activity Shorten Life?” Psychological Reports 83(3 Pt 1) (1998): 847-66.

[44] David W Purcell, Christopher H Johnson, Amy Lansky, Joseph Prejean,Renee Stein, Paul Denning, Zaneta Gau, Hillard Weinstock, John Su, and Nicole Crepaz, “Estimating the Population Size of Men Who Have Sex with Men in the United States to Obtain HIV and Syphilis Rates,” The Open AIDS Journal 6 (2012): 98–107.

[45] Hogg RS, Strathdee SA, Craib KJP, O’Shaughnessy MV, Montaner JSG, Schechter MT., “Modelling the Impact of HIV Disease on Mortality in Gay Men,” International Journal of Epidemiology 26(3) (1997): 657–61.

[46] Joseph Nicolosi,“Who Were the APA ‘Task Force’ Members?” https://www.josephnicolosi.com/collection/2015/6/11/who-were-the-apa-task-force-members

[47] Matthew Hoffman, “Former President of APA Says Organization Controlled by ‘Gay Rights’ Movement,” The Life Site News, June 4, 2012, https://www.lifesitenews.com/news/former-president-of-apa-says-organization-controlled-by-gay-rights-movement.

[48] Phyllis Schlafly, Who Killed The American Family? (Nashville, TN: WND Books, 2014).

[49] “Programme of Action of the International Conference on Population and Development,” International Conference on Population and Development (ICPD) in Cairo, Egypt (5–13 September 1994).

[50], [51] The Vice Chairman’s Staff of the Joint Economic Committee at the Request of Senator Mike Lee, “Love, Marriage, and the Baby Carriage: The Rise in Unwed Childbearing,” https://www.lee.senate.gov/public/_cache/files/3a6e738b-305b-4553-b03b-3c71382f102c/love-marriage-and-the-baby-carriage.pdf.

[52] Robert Rector, “How Welfare Undermines Marriage and What to Do About It,” Heritage Foundation Report (November 17, 2014), https://www.heritage.org/welfare/report/how-welfare-undermines-marriage-and-what-do-about-it.

[53] Phyllis Schlafly, Who Killed The American Family? (Nashville, TN: WND Books, 2014).

[54] Ron Haskins, “Three Simple Rules Poor Teens Should Follow to Join the Middle Class,” Brookings, March 13, 2013, https://www.brookings.edu/opinions/three-simple-rules-poor-teens-should-follow-to-join-the-middle-class/.

[55] Robert Rector, “How Welfare Undermines Marriage and What to Do About It,” Heritage Foundation Report (November 17, 2014), https://www.heritage.org/welfare/report/how-welfare-undermines-marriage-and-what-do-about-it.

[56] Mark Regnerus, 〈上床如此容易 婚姻怎不衰落〉,华尔街日报中文版(October 31, 2017)。

[57] 叶舟:〈叶以群的最后十年〉,《文汇月刊》,1989年第12期。

[58] 逄先知、金冲及:《毛泽东传(1949—1976)》(北京:中央文献出版社,2003)。

魔鬼在统治着我们的世界

Източник/ци: https://www.epochtimes.com/gb/18/5/29/n10435448.htm

https://www.epochtimes.com/gb/18/5/30/n10440961.htm

Следвайте "Буднаера" в Телеграм

Ако този материал Ви харесва, помогнете ни да го популяризираме. Благодарим Ви!