Следвайте "Буднаера" в Телеграм

Как призракът на комунизма управлява нашия свят: Глава 7 – Унищожаване на семейството – Практиката за обмен на съпруги при комунистическите режими

I. Установена от Бог традиционна форма на семейството

II. Комунизмът си поставя за цел да премахне семейството като институция

III. Комунизмът насърчава разпуснатостта

IV. Практиката за обмен на съпруги при комунистическите режими

Както бе споменато вече, сексуалната разпуснатост е заложена в гените на комунизма. Основателят на комунизма Маркс изнасилва прислужницата си и тя ражда от него дете, което Енгелс по-късно отглежда. Енгелс съжителства с две сестри. Ленин има извънбрачна афера с Инеса Арман в продължение на десет години. Освен това той прелюбодейства с французойка и се заразява със сифилис, използвайки услугите на проститутки. Друг лидер, Сталин, е също толкова развратен и е известно, че е съблазнявал жените на други хора.

След като завземат властта в Русия, комунистите установяват практиката на обмен на жени. Съветският съюз (СССР) от онова време може да се разглежда като пионер в сексуалното освобождение на Запада. В десетото издание на руското списание „Родина“, публикувано през 1990 г., е разкрит феноменът на размяна на съпруги в първоначалния период на съветската власт. То също така описва личния живот на съветските водачи Троцки, Бухарин, Антонов, Колонтай и други, за които се твърди, че са се чифтосвали произволно, като кучета.

1. Размяна на съпруги в СССР

Още през 1904 г. Ленин пише, че „разкрепостяването на духа на чувствеността и енергията, насочена не към псевдосемейните ценности, ще помогне да се изхвърли този съсирек за делото на победата на социализма“ [6].

На Третия конгрес на Руската социалдемократическа партия на труда Леон Троцки заявява, че след като болшевиките победят и завземат властта, ще бъдат разработени нови основни принципи на сексуалните отношения. Теорията kа комунизма изисква унищожаване на институцията на семейството и преминаване към етап на безусловно задоволяване на сексуалното желание. Той казва още, че отговорността за отглеждането на децата трябва да бъде изцяло на държавата.

През 1911 г. Троцки пише в писмо до Ленин: „Безспорно сексуалното потисничество е основното средство за поробване на човека. Докато съществува такова потисничество, не може да се говори за истинска свобода. Семейството е напълно отживяло като буржоазна институция. Трябва да говорим по-подробно за това с работниците ...". Ленин отговаря: "... И не само семейството. Всички забрани по отношение на сексуалността трябва да бъдат премахнати ... Имаме какво да учим от суфрагистите (аналог на феминистките от онези времена - бел. ред.): Дори забраната на еднополовата любов трябва да бъде премахната” [7].

След завземането на властта от болшевиките (ноември 1917 г., бел. ред.), в публикуваните на 19 декември 1917 г. „Декрети на Ленин” има укази „За развода”, „За премахване на наказанието за хомосексуалност” и други подобни [8].

В онези дни лозунгът „Долу срама!“ е изключително популярен в СССР. Това е част от опита на болшевиките да създадат „нов човек“ на социалистическата система, което дори включва идеята да се разхождат голи по улиците. Ходейки по улиците, хората са крещели истерически възторжено: „Долу срама!“, „Срамът - това е буржоазното минало на съветския народ“ [9].

В чест на годишнината от постановлението "За развод", което всъщност отменя брака, на 19 декември 1918 г. общество на лесбийките в Петроград провежда празнично мероприятие. Това потвърждава в спомените си и Троцки. Той пише, че новината за празничното шествие на лесбийките е зарадвала Ленин, който също така насърчава повече хора да отидат на шествието голи: „Продължавайте, другари!“ [10].

През 1923 г., след публикуването на съветския роман „Любовта на три поколения“, изразът „теория за чашата вода“ става много популярен. Автор на романа е народният комисар (министър) на държавната благотворителност (социално осигуряване, бел. прев.) Александра Колонтай. Колонтай израства в традиционно семейство, но ставайки революционерка, тя пробива в болшевишката фракция с търсене на „еманципация за жените“. „Теория за чашата вода“, прославена в романа, по същество е синоним на сексуалната разпуснатост: в комунистическото общество удовлетворяването на сексуалното желание трябва да бъде така лесно и обикновено, както е да се изпие чаша вода. „Теорията за чашата вода“ се разпространява сред работниците и най-вече сред младежта.

В онези години сексуалните извънбрачни отношения стават широко популярни в СССР. Сексуалната разпуснатост на младежта става явна. „Сегашният морал на нашата младеж накратко се състои в следното“, твърди известната комунистка Смидович във вестник „Правда“ (21 март 1925 г.). - Всеки, дори и непълнолетен, член на комсомола и всеки студент от работническия факултет, има правото и задължението да задоволява сексуалните си нужди. Това понятие се превръща в аксиома и въздържанието се разглежда като ограничение, присъщо на буржоазното мислене. Ако мъжът жадува за младо момиче, независимо дали тя е студентка, работничка или дори тийнейджърка, тогава момичето трябва да се подчини на това желание, в противен случай тя ще бъде считана за буржоазна дъщеря, недостойна да бъде наречена истинска комунистка ... ” [11].

Така се разпространяват разводите и придобиват широкомащабен характер. В своята книга „Ликвидация: от комунисти до прогресисти. Как левичарите подкопават семейството и брака“ Пол Кенгор пише следното: “Степента на разводи нарасна до ниво, безпрецедентно в историята на човечеството. За кратко време в Москва сякаш всички се разведоха". През 1926 г. влиятелното американско списание Atlantic Monthly публикува статия, озаглавена „Руснаци, които се опитват да отменят брака“, където се описва шокиращата ситуация в СССР [12].

Феноменът „шведско семейство“, което няма нищо общо със Швеция, но принадлежи към група мъже и жени, които живеят заедно и правят секс, образувайки едно голямо „семейство“, също се появява през този период на сексуалната революция. Това е чисто комунистически феномен. Той отваря широко вратата за сексуална разпуснатост и разврат, като причинява срив на моралните стандарти и разпад на семействата, както и рязкото увеличаване на хомосексуализма, предаваните по полов път болести, изнасилванията и т.н. [13].

След развитието на социалистическите комуни „шведските семейства“ се разпространяват в целия Съветски съюз. Това явление се нарича „национализация“ (както и „социализация“) на жените. Да цитираме примера със „социалистическите жени“ на Екатеринбург от март 1918 г.. След като болшевиките завземат този град, вестник „Известия“ публикува резолюция, в която се посочва, че младите жени на възраст от 16 до 25 години трябва да бъдат „социализирани“. Член на Министерството на вътрешните работи, Бронщайн, поема тази инициатива и подписва за нея указ. Командирът Карасёв изпълнява задачата и веднага „социализира“ десет млади жени [14].

Болшевиките обаче много скоро, в края на 1920-те, затягат политиката си по отношение на секса. Клара Цеткин в книгата си „Мемоари на Ленин“ казва, че в разговор с нея Ленин е осъдил остро „теорията за чашата вода“, наричайки я „антимарксистка и антисоциална“. Всъщност, както той се изразил, сексуалното освобождение причинява нежелателен страничен ефект - деца, за които няма кой да се грижи и подкрепя, а разпадането на семейството в крайна сметка води до разпадане на обществото.

2. Сексуална свобода в китайския Янан

В първите години след завземането на властта от Комунистическата партия в Китай ситуацията е подобна на тази в Съветския съюз. Разбира се, тези комунистически партии са само разновидности на отровните плодове на едно и също дърво. Лидерът на Китайската комунистическа партия (ККП) Чън Дусю става известен със своя развратен личен живот. Мемоарите на Джън Чаолин и Чен Билан описват как Цю Цюбо, Цай Хесен, Джан Тайлай, Сианг Дзинъ, Пен Шуджи и други са загубили главите си заради своите любовни похождения, като отношението им към секса е било като при "теорията за чашата вода" на ранните съветски революционери.

Когато в Китай се създава Централния съветски район и съветския окръг Eюван, „сексуалното освобождение“ обхваща не само партийните лидери, но и обикновените граждани. Поради насърчаването на равенство между мъжете и жените, и абсолютната свобода на брака и развода, възникват масово ситуации, където поради страстта към секса делото на революцията е компрометирано. Младежите в съветските райони вземат активно участие в сексуалната революция в името на „сближаване на масите“. Младите жени са имали по 6–7 сексуални партньори. Според “Сборник с исторически документи за революцията в съветския район Еюван”, в Хунан, Хуанме, Хуангпи, Гуангшан и други райони, от местните партийни служители „приблизително три четвърти са имали сексуални отношения с десетки и стотици жени“ [15].

В края на пролетта на 1931 г., Джан Готао оглавява съветския окръг Еюван и открива изключително широко разпространена епидемия на сифилис. Налага се той да докладва това на централните власти и да изиска „лекари, специализирани в лечението на сифилис и краста“. Много години по-късно, когато Джан Готао пише мемоарите си, той все още има свежи спомени за флиртове с жени в съветските райони и за любовниците на някои членове на висшето ръководство.

През 1937 г. Ли Кенун е назначен за началник щаб на Осма армия на ККП, разположена в Пекин. Той отговаря за финансовия отдел на военнослужещите, за получаването на лекарства, материални ресурси и пр. При една проверка служителите от главния отдел на националното правителство откриват в разчетния лист за лекарства на Осма армия голям брой медикаменти за лечение на болести, предавани по полов път. Инспекторите попитали Ли Кенун: „Наистина ли във вашите войски страдат от такива заболявания?“ Ли се смутил за кратко и излъгал, че те са необходими за лечение на местните жители [16].

Към 30-те години обаче сексуалната свобода в Китай започва да се възприема като заплаха за режима. Същият проблем с деморализирането на обществото, както в Съветска Русия, става очевиден и войниците на Червената армия започват да се притесняват, че съпругите им ще изневеряват или ще се омъжат за други. Това се отразява негативно на бойната готовност на армията. Нещо повече, сексуалната свобода засилва глупавата слава на лозунга "обща собственост, общи жени". Затова в съветските райони започват да прилагат политика, която закриля военните бракове, ограничава броя на разводите и много други.

V. Как комунизмът разрушава семейната институция на Запад

-------------------

[1] W. Bradford Wilcox, “The Evolution of Divorce,” National Affairs, Number 35, Spring 2018. https://www.nationalaffairs.com/publications/detail/the-evolution-of-divorce.

[2] “Beyond Same-Sex Marriage: A New Strategic Vision for All Our Families and Relationships,” Studies in Gender and Sexuality, 9:2 (July 1, 2006): 161-171. DOI:10.1080/15240650801935198.

[3] Victoria Cavaliere, “Rhode Island school district bans father-daughter, mother-son events,” http://www.nydailynews.com/news/national/rhode-island-school-district-bans-father-daughter-mother-son-events-article-1.1162289#nt=byline.

[4] [德]恩格斯著,谷风出版社编辑部译:《家庭,私有制和国家的起源》(台北:谷风出版社,1989年)。

[5] Robert Owen, “Oration Containing a Declaration of Mental Independence,” Public Hall, New Harmony, Indiana (July, 4, 1826), http://www.indiana.edu/~kdhist/H105-documents-web/week11/Owen1826.html.

[6], [7], [8], [9], [10] Александр Мельниченко, Великая октябрьская сексуальная революция: http://ruskline.ru/opp/2017/avgust/21/velikaya_oktyabrskaya_seksualnaya_revolyuciya/

[11] Наталья Короткая, «Эрос революции: Комсомолка, не будь мещанкой – помоги мужчине снять напряжение!» https://lady.tut.by/news/sex/319720.html?crnd=68249.

[12] Paul Kengor, Takedown: From Communists to Progressives, How the Left Has Sabotaged Family and Marriage (WND Books, 2015), 54.

[13] Александр Мельниченко, Великая октябрьская сексуальная революция: http://ruskline.ru/opp/2017/avgust/21/velikaya_oktyabrskaya_seksualnaya_revolyuciya/

[14] 夏侯:〈共产主义的淫乱基因──性解放〉,大纪元新闻网,http://www.epochtimes.com/gb/17/4/9/n9018949.htm。

[15] 黄文治:〈“娜拉走后怎样”:妇女解放、婚姻自由及阶级革命──以鄂豫皖苏区为中心的历史考察(1922~1932)〉《开放时代》,2013年第4期。

[16] 杨宁:〈八路军为何大量购买治花柳病的药品?〉,大纪元新闻网,http://www.epochtimes.com/gb/18/1/18/n10069025.htm。

[17] 揭露金赛报告学术造假的众多学者中,比较突出的是莱斯曼博士的研究(Judith A. Reisman, Ph.D., Edward W. Eichel, Kinsey, Sex and Fraud: The Indoctrination of a People (Lafayette, Louisiana: Lochinvar-Huntington House, 1990)。知名医学期刊《柳叶刀》评价其工作说:“朱蒂‧莱斯曼博士和她的同事摧毁了两个金赛报告的基础。”( “Dr. Judith A. Reisman and her colleagues demolish the foundations of the two (Kinsey) reports.”)(“Really, Dr Kinsey?”, The Lancet, Vol. 337 (March 2, 1991): 547)

[18] Finer LB, “Trends in Premarital Sex in the United States, 1954–2003,” Public Health Reports 122(1) (2007): 73-78.

[19] Nicholas H. Wolfinger, “Counterintuitive Trends in the Link Between Premarital Sex and Marital Stability,” Institute for Family Studies, https://ifstudies.org/blog/counterintuitive-trends-in-the-link-between-premarital-sex-and-marital-stability.

[20] Betty Friedan, The Feminine Mystique (New York: W.W. Norton & Company, 1963).

[21] 比如,从1946 到1952年,弗里丹担任激进的联合电器广播和机械工会专业记者。历史学家罗纳德‧莎茨(Ronald Schatz)指该工会是美国共产党领导的最大组织( “the largest Communist-lead institution of any kind in the United States”)。见Daniel Horowitz, Betty Friedan and the Making of The Feminine Mystique: The American Left, the Cold War, and Modern Feminism (Amherst, Massachusetts: University of Massachusetts Press, 2000), 133. 1942-43年,弗里丹是共青团员 (同上,93)。弗里丹第一次申请加入共产党是她在伯克利加大期间,见她的自传:Betty Friedan, Life So Far: A Memoir (Simon & Schuster, 2000), 57-58。弗里丹第二次申请加入共产党是1944年,见Daniel Horowitz, Betty Friedan and the Making of The Feminine Mystique: The American Left, the Cold War, and Modern Feminism 93。函妮斯称弗里丹大学时代就成为马克思主义信徒,见Judith Hennesee, Betty Friedan: Her Life (Harmondsworth: Penguin, 1999), 26. 更多关于弗里丹的共产主义背景介绍,请参考:David Horowitz, “Betty Friedan’s Secret Communist Past,” Salon Magazine January 1999, http://www.writing.upenn.edu/~afilreis/50s/friedan-per-horowitz.html ;以及Joanne Boucher, “Betty Friedan and the Radical Past of Liberal Feminism,” New Politics, vol. 9, no. 3, http://nova.wpunj.edu/newpolitics/issue35/boucher35.htm#n32.

[22] Kate Weigand, Red Feminism: American Communism and the Making of Women’s Liberation (Baltimore, Maryland: Johns Hopkins University Press, 2002).

[23] Simone de Beauvoir, The Second Sex, trans. Constance Borde, Sheila Malovany-Chevallier (New York: Vintage Books, 2011).

[24] “Jordan Peterson Debate on the Gender Pay Gap, Campus Protests and Postmodernism,” Channel 4 News, January 16, 2018, https://www.youtube.com/watch?v=aMcjxSThD54&t=781s.

[25] C. P. Benbow and J. C. Stanley, “Sex Differences in Mathematical Ability: Fact or Artifact?” Science, 210 (1980):1262–1264.

[26] Benbow, C., “Sex Differences in Ability in Intellectually Talented Preadolescents: Their Nature, Effects, and Possible Causes,” Behavioral and Brain Sciences 11(2) (1988): 169-183.

[27] Camilla Persson Benbow et. al., “Sex Differences in Mathematical Reasoning Ability at Age 13: Their Status 20 Years Later,” Psychological Science 11(6) (2000): 474-480.

[28] Friedrich Hayek, The Road to Serfdom (Chicago: University of Chicago Press, 1994).

[29] Susan Edelman, “Woman to become NY firefighter despite failing crucial fitness test,” New York Post, May 3, 2015, https://nypost.com/2015/05/03/woman-to-become-ny-firefighter-despite-failing-crucial-fitness-test/.

[30] Una Butorac, “These Female Firefighters Don’t Want a Gender Quota System,” The Special Broadcasting Service, May 24, 2017, https://www.sbs.com.au/news/the-feed/these-female-firefighters-don-t-want-a-gender-quota-system.

[31] Commonwealth v. PA Interscholastic Athletic Association (1975).

[32] Christina Hoff Sommers, The War Against Boys: How Misguided Feminism Is Harming Our Young Men (New York: Simon & Schuster, 2000).

[33] Simon Osbone, “Angry Parents Blame New NHS Guidelines for Rise in Children Seeking Sex Changes,” The Daily and Sunday Express, October 30, 2017, https://www.express.co.uk/news/uk/873072/Teenage-gender-realignment-schoolchildren-sex-change-nhs-tavistock-clinic-camhs.

[34] “The Declaration of Feminism,” November 1971.

[35] Vivian Gornick, as quoted in The Daily Illini (April 25, 1981).

[36] Robin Morgan, Sisterhood Is Powerful: An Anthology of Writings from the Women’s Liberation Movement (New York: Vintage, 1970), 537.

[37] Sylvia Ann Hewlett, A Lesser Life: The Myth of Women’s Liberation in America (William Morrow & Company, 1986).

[38] Darlena Cunha, “The Divorce Gap,” The Atlantic, https://www.theatlantic.com/business/archive/2016/04/the-divorce-gap/480333/.

[39] Hilary White, “The Mother of the Homosexual Movement – Evelyn Hooker PhD,” The Life Site News, July 16, 2007, https://www.lifesitenews.com/news/the-mother-of-the-homosexual-movement-evelyn-hooker-phd.

[40], [41] Robert L. Kinney, III, “Homosexuality and Scientific Evidence: On Suspect Anecdotes, Antiquated Data, and Broad Generalizations,” Linacre Quarterly 82(4) (2015): 364–390.

[42] Cameron, P., Playfair, W. L., & Wellum, S., “The Longevity of Homosexuals: Before and after the AIDS Epidemic,” Omega 29 (1994): 249-272.

[43] Cameron, P., Cameron, K., Playfair, W.L., “Does Homosexual Activity Shorten Life?” Psychological Reports 83(3 Pt 1) (1998): 847-66.

[44] David W Purcell, Christopher H Johnson, Amy Lansky, Joseph Prejean,Renee Stein, Paul Denning, Zaneta Gau, Hillard Weinstock, John Su, and Nicole Crepaz, “Estimating the Population Size of Men Who Have Sex with Men in the United States to Obtain HIV and Syphilis Rates,” The Open AIDS Journal 6 (2012): 98–107.

[45] Hogg RS, Strathdee SA, Craib KJP, O’Shaughnessy MV, Montaner JSG, Schechter MT., “Modelling the Impact of HIV Disease on Mortality in Gay Men,” International Journal of Epidemiology 26(3) (1997): 657–61.

[46] Joseph Nicolosi,“Who Were the APA ‘Task Force’ Members?” https://www.josephnicolosi.com/collection/2015/6/11/who-were-the-apa-task-force-members

[47] Matthew Hoffman, “Former President of APA Says Organization Controlled by ‘Gay Rights’ Movement,” The Life Site News, June 4, 2012, https://www.lifesitenews.com/news/former-president-of-apa-says-organization-controlled-by-gay-rights-movement.

[48] Phyllis Schlafly, Who Killed The American Family? (Nashville, TN: WND Books, 2014).

[49] “Programme of Action of the International Conference on Population and Development,” International Conference on Population and Development (ICPD) in Cairo, Egypt (5–13 September 1994).

[50], [51] The Vice Chairman’s Staff of the Joint Economic Committee at the Request of Senator Mike Lee, “Love, Marriage, and the Baby Carriage: The Rise in Unwed Childbearing,” https://www.lee.senate.gov/public/_cache/files/3a6e738b-305b-4553-b03b-3c71382f102c/love-marriage-and-the-baby-carriage.pdf.

[52] Robert Rector, “How Welfare Undermines Marriage and What to Do About It,” Heritage Foundation Report (November 17, 2014), https://www.heritage.org/welfare/report/how-welfare-undermines-marriage-and-what-do-about-it.

[53] Phyllis Schlafly, Who Killed The American Family? (Nashville, TN: WND Books, 2014).

[54] Ron Haskins, “Three Simple Rules Poor Teens Should Follow to Join the Middle Class,” Brookings, March 13, 2013, https://www.brookings.edu/opinions/three-simple-rules-poor-teens-should-follow-to-join-the-middle-class/.

[55] Robert Rector, “How Welfare Undermines Marriage and What to Do About It,” Heritage Foundation Report (November 17, 2014), https://www.heritage.org/welfare/report/how-welfare-undermines-marriage-and-what-do-about-it.

[56] Mark Regnerus, 〈上床如此容易 婚姻怎不衰落〉,华尔街日报中文版(October 31, 2017)。

[57] 叶舟:〈叶以群的最后十年〉,《文汇月刊》,1989年第12期。

[58] 逄先知、金冲及:《毛泽东传(1949—1976)》(北京:中央文献出版社,2003)。

魔鬼在统治着我们的世界

Източник/ци: https://www.epochtimes.com/gb/18/5/29/n10435448.htm

https://www.epochtimes.com/gb/18/5/30/n10440961.htm

Следвайте "Буднаера" в Телеграм

Ако този материал Ви харесва, помогнете ни да го популяризираме. Благодарим Ви!