Следвайте "Буднаера" в Телеграм

Д-р Ефраимов: Ще ни ваксинират на всеки 4 месеца! На никой не му пука за здравето ви!

Хасан Ефраимов

Д-р Хасан Ефраимов е категоричен – няма да си постави ваксина срещу коронавирус!

Да, аз съм лекар, дългогодишен лекар с опит и знания. И не, няма да си поставя ваксина срещу коронавирус! Това заяви съвсем категорично д-р Хасан Ефраимов от Добрич, без да се интересува дали ще попадне на мушката на властта и какви ще са последиците за кариерата му.

Д-р Ефраимов е твърд в позицията си и заявява, че огромна част от колегите му – българските медици пет пари не дават за здравето на пациентите си.

„Всичко е една огромна лъжа. Никой не се интересува, на никой не му пука за здравето ви. Самият коронавирус, този прословут Covid-19 не се изследва и управлява от лекарите, а от политиците.

Никога досега е нямало такова чудо – политиката да ръководи един вирус. Аз обаче договорки с Дявола няма да правя. Нито ще се ваксинирам, нито бих посъветвал пациентите си да го правят. Защото това е една политика, за едни огромни пари, които ще ни карат да се бодем на всеки 4 месеца“, казва лекарят, пише 24shumen.com.

И пояснява думите с факта, че никоя от ваксините не е предпазначена да защитава хората от различните щамове на коронавируса. Самите членове на НОЩ като ген. Венцислав Мутафчийски и дори здравният министър Костадин Ангелов не спират да твърдят, че ваксината пази от един щам.

„А досега имаме налични още три. Какво правим, когато станат двойно, че и тройно повече – защото това ще се случи, без значение дали е реалност, то ще ни бъде внушено. Целта е една – да се панисьосаме до лудост.

А паникьосаме ли се до степен да не мислим, ще се превърнем в бройлери. Които ще дупчат като швейцарско сирене и ще си правят експеричентите с цената на здравето и живота, те вече не струват нищо“, гневи се д-р Ефраимов.

Източник/ци: Д-р Ефраимов: Ще ни ваксинират на всеки 4 месеца! На никой не му пука за здравето ви! – Портал 21